Pogoji poslovanja

Pogoji Poslovanja In Uporabe Spletne Strani

Splošni pogoji spletne trgovine z unikatnimi izdelki Zadruge ARTmijeMAR z.o.o., so.p., so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom1).


Podatki O Podjetju

Zadruga Artmijemar, za razvoj prepoznavnosti mesta Maribor in slovenskih izdelkov, z.o.o., so.p.
Gosposka ulica 7
2000 Maribor

IBAN SI56 6100 0001 0704 782 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)  
Matična številka: 6855024000
Davčna številka: SI 58738380

Predsednica zadruge: Darja Viher
T: 02 62 10 377
E: info@artmijemar.si
Zadruga ARTmijeMAR z.o.o., so.p., posluje tudi v obliki spletne trgovine. Smo zavezanci za DDV.

S spletno trgovino ARTmijeMAR (v nadaljevanju »ARTmijeMAR« ali »spletna trgovina«) upravlja Zadruga ARTmijeMAR (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem ARTmijeMAR obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Kupcu se tako olajša sam nakup, ponudnik pa zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ARTmijeMAR, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost Informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil sledeče informacije (povzeto iz zakonodaje): 
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne naslove (ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo preko e-pošte in telefona),
c) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
d) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in morebitnimi garancijami, kar je odvisno od dobavitelja),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in prikazane, kjer je prav tako razvidno, ali že vsebujejo  davke. Vse cene so izražene v EUR (Evrih),
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j)  pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Splošni pogoji veljajo na vseh straneh spletne trgovine in pričnejo veljati s trenutkom, ko vstopite vanjo. Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev, brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

Ne zavezujemo se za pravilnost in popolnost podatkov na straneh elektronske trgovine, niti se ne zavezujemo za pravilnost in popolnost tekstovnega in slikovnega gradiva. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko malenkostno razlikujeta!

Pridržujemo si pravico, da za določen ali nedoločen čas omejimo ali popolnoma ustavimo prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov, omejimo ali popolnoma ustavimo dostop do strani spletne trgovine, ali drugače omejimo ali ustavimo poslovanje spletne trgovine.

Ne prevzemamo nikakršne odgovornosti za kakršnokoli okvaro vaše strojne ali programske opreme zaradi obiska in operiranja s stranmi spletne trgovine ali za kakršnokoli škodo v zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini. S potrditvijo naročila se vsak kupec strinja s pogoji poslovanja in uporabe.


Ponudba Artiklov In Dobavni Roki

V spletni trgovini ARTmijeMAR ponujamo raznovrstne izdelke, ki so dobavljivi v različnih količinah. V veliki meri ponujamo unikatne izdelke, kar pomeni, da je na voljo le po en kos izdelka.

Pri naročilu blaga v spletni trgovini Artmijemar.si po posredovanem oddanem naročilu prejmete mail v katerem bo opredeljen dobavni rok za naročen artikel.

Dobava bo izvršena po plačilu naročenega blaga na naš TRR.


Načini Plačila

Kupec plača naročeno blago po prejetem predračunu, ki mu ga pošljemo na mail na osnovi njegovega naročila.. Možno je le plačilo v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine so izdelki last ponudnika.

POMEMBNO: Predračun je veljaven 3 delovne dni, od prejema naročila.



Dostava In Stroški Dostave


Blago, ki ste ga naročili v spletni trgovini, gre na pot v najkrajšem možnem času po plačilu predračuna.

Plačilo predračuna vsebuje tudi strošek dostave po pošti. V primeru, da kupec želi prevzeti blago na sedežu podjetja, stroška dostave ne dodamo.
Končna dostava je odvisna od ponudnika poštnih storitev - običajno en do dva delovna dneva po oddaji naročila. Usluge dostave nam opravlja Pošta Slovenije.
Blago je dostavljeno v dogovorjenem času. Pridružujemo si pravico, da se časovni rok podaljša, zaradi tehničnih ali drugih napak v postopku. V tem primeru se zavezujemo, da bomo naročnika ustrezno obvestili. Prosimo vas, da nas obvestite, če niste prejeli nobenega obvestila z naše strani in je od nakupa preteklo več kot 5 delovnih dni.
Stroški dostave na področju Slovenije – veljaven cenik storitev Pošte Slovenije.
Vrsta dostave     Cena z DDV
- Priporočeno pismo (v obloženi kuverti) do 500g - 2,08 EUR

- Odkupnina - 1,22 EUR
- Paketna dostava do 2 kg - 3,73 EUR

- Naročene izdelke lahko brezplačno prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja Zadruge ARTmijeMAR z.o.o., so.p, Gosposka ulica 7, 2000 Maribor, v delovnem času trgovine (delovni čas je sprotno ažuriran in objavljen na naši FB strani Destinacijska trgovina). Plačilo v trgovini je možno z gotovino ali kartico.
Izdelke, ki so v spletni trgovini ARTmijeMAR označeni, da so na zalogi, si lahko tudi ogledate, preizkusite in kupite v naši Destinacijski trgovini ARTmijeMAR (Gosposka ulica 7, 2000 Maribor), in sicer med odpiralnim časom, objavljenim na strani.

Ob prejemu dostavljenega blaga boste prejeli tudi originalni račun z vsemi podatki, ki so v skladu s pogoji prodaje, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani ponudnika poštnih storitev ali za poškodovanje embalaže. Kupec naj prejeto blago pregleda takoj, in ob morebitnih poškodbah takoj kontaktira ponudnika poštnih storitev, kjer skupaj z naročnikom sestavijo zapisnik o poškodbi pošiljke.


Naročilo


Naročilo se sklepa v slovenskem, angleškem in nemškem jeziku in je zavezujoče za kupca in ponudnika. 
Izdelki, ki so na strani, so praviloma na zalogi, razen izdelkov, pri katerih je to jasno označeno. Pridružujemo si pravico od odstopa od izvedbe naročila, v primerih, da naročenih izdelkov ni na zalogi in jih tudi ni mogoče več pridobiti s strani proizvajalcev.

Za naročilo izdelkov se je potrebno registrirati.


Oddaja Naročila

Nakupovanje v spletnih trgovinah naj bi bilo enostavno in uporabniku prijazno. K temu stremimo tudi sami, zato smo spletno nakupovanje zasnovali kar se da preprosto. Želeni izdelek v košarico dodate s klikom na gumbek "Dodaj v košarico". 
Ob tem se v zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku "Moja košarica". Ko imate v košarici vse želene izdelke in želite začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto kliknete na okvirček "Moja košarica". 
Klik vas pripelje na Blagajno, kjer boste videli celoten povzetek svoje košarice. V tem koraku boste v sekciji "Način plačila" s klikom izbrali želeni način plačila. Hkrati lahko v tem koraku vpišete tudi kodo za darilni bon. K skupnemu znesku bo prištet tudi ustrezni strošek poštnine. Nato nadaljujete s klikom na gumb "Nadaljuj".
V zadnjem koraku je potrebno izpolniti še podatke o kupcu in vnesti naslov, kamor pošljemo naročeno blago. V tem delu imate na voljo tudi okence z opombami, kamor lahko poljubno vpišete morebitne opombe, dodatna navodila ob nakupu, kritike in pohvale, ter podobno. Za zaključek naročila kliknete na gumb "Zaključi nakup". S tem se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo.

Cene

Vse cene so izražene v EUR (Evrih – €).
Cene veljajo v trenutku potrditve naročila - zaključitve nakupa.
DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1 (nismo zavezanci za DDV).


V ceno ni vključen strošek dostave.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.


Kupoprodajna Pogodba

Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.


Vračilo Blaga In Reklamacije

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@artmijemar.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov dobite, če nas kontaktirate na info@artmijemar.si. Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Zadruga ARTmijeMAR, Gosposka ulica 7, 2000 Maribor. 
Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga ponudnik ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.
Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na e-mail info@artmijemar.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 30 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru žal denarja ne moremo vrniti.

Vračilo opravljenih storitev bo izvedeno v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga.
Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:
•    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
•    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana,
•    artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
•    je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami ustvarjalca/proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. 
Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti ponudnika in zahteva uveljavljanje stvarne napake.
Obrazec za prijavo stvarne napake dobite, če nas kontaktirate na info@artmijemar.si .
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Zasebnost In Piškotki

Za potrebe poslovanja ARTmijeMAR zbira naslednje uporabnikove podatke:
•    ime in priimek,
•    naslov in kraj bivanja,
•    naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
•    kontaktno telefonsko številko,
•    geslo v šifrirani obliki,
•    ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu ARTmijeMAR.
Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. 
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. 
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. 
Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko ARTmijeMAR med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).
Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku ARTmijeMAR shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.
Upravitelj ARTmijeMAR lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. ARTmijeMAR podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. 
Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 
•    jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
•    pošiljatelj bo jasno razviden, 
•    različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
•    jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, 
•    željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. 


Pritožbe In Spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@artmijemar.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 


Avtorske Pravice

Vsa vsebina na spletni strani artmijemar.si in njenih podstraneh je avtorsko zaščitena. Vsi podatki na strani, logotip, slike artiklov, grafični elementi ter besedila na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.